Potřebuji řešit Nejčastěji hledáte logo

Potřebuji řešit

Zprávy z rady

Informace ze zasedání rady - červen 2025

JEDNÁNÍ RADY 3. 6. 2025

PROJEKT OPRAVY STŘECHY 1. STUPNĚ ZŠ

Rada schválila výsledek výběrového řízení a uzavření smlouvy na realizaci veřejné zakázky „Projekční a inženýrská činnost – Oprava střechy 1. st. MZŠ Staroklánovická 230" a výběr spo­lečnosti Universal Solutions s.r.o. Hodnota zakázky je 2,5 mil. Kč. Střecha školy je v nevyhovujícím stavu, v posledních letech došlo k několika opravám. Projekt předpokládá i přípravu pro instalaci fotovoltaiky.

UŽITKOVÉ AUTO PRO ÚDRŽBU

Rada schválila nákup nového užitkového vozidla Fuso Canter 6S15 4x2 od spol. CROY s.r.o. za kupní cenu 1,3 mil. Kč. Toto vozidlo nahradí starou multikáru, která je po 17 letech v havarijním stavu a oprava se podle autorizovaného servisu již nevyplatí.

ÚČETNÍ ZÁVĚRKY PŘÍSPĚVKOVÝCH ORGANIZACÍ

ZA ROK 2024

Rada schválila účetní závěrky Masarykovy základní školy, MŠ Rohožník, MŠ Sedmikráska, MŠ Sluníčko a 1. MŠ Čentická.

DAR PRO MLADÉ BĚCHOVICE

Rada schválila poskytnutí daru ve výši 12 tis. Kč na nákup drobných odměn pro účastníky 60. ročníku závodu Mladé Běchovice. Většinu cen stejně získají děti z újezdského Školního atletického klubu.

PROGRAM JEDNÁNÍ ZASTUPITELSTVA

Rada schválila program jednání zastupitelstva včetně doplně­ných bodů (změna začátku jednání zastupitelstva a informace k záměru výstavby Domu seniorů na Blatově).

JEDNÁNÍ RADY 17. 6. 2025

SOUDNÍ SPOR

Rada vzala na vědomí informaci o průběhu soudního říze­ní ve věci odvolaní bývalé ředitelky MZŠ paní Cermonové, kdy Obvodní soud pro Prahu 9 dne 20. 5. 2025 určil, že odvo­lání žalobkyně je neplatné, a schválila podání odvolání proti tomuto rozsudku.

WINEFOOD FESTIVAL

Rada schválila uzavření dohody o vzájemné spolupráci se společností Food Event, s.r.o., při zajištění akce WINEFOOD Festival, který se bude konat dne 27. 9. 2025. Firma Food Event pro nás letos připravovala BEERFOOD Festival, který se velmi povedl.

OPRAVY NA ÚŘADĚ

Rada schválila výběr zhotovitele akce „Opravy a výměna osvětlení v kancelářích ÚMČ Praha 21“. Za celkem 267 tisíc Kč s DPH ji bude realizovat spol. Architektonický klub s.r.o., která podala nejvýhodnější nabídku. Rada také schválila záměr na realizaci výběrového řízení na zakázku „Projekční a inženýr­ská činnost – Rekonstrukce sociálního zařízení v budově ÚMČ Praha 21“.


Osoba odpovědná za aktuálnost informací: Hazdra Michal
Published

Přihlášení / Můj účet

Můžete se přihlásit prostřednictvím sociálních sítí.

Kontakt

Úřad městské části Praha 21

Staroklánovická 260
190 16, Praha 9
tel.: +420 281 012 911
fax.: +420 281 971 531
el. podatelna: podatelna@praha21.cz
ID datové schránky: bz3bbxj
IČ: 00240923

Úřední hodiny

PO: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
ÚT: Není úřední den
ST: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
ČT: Není úřední den
PÁ: 8:00 - 12:00

Matrika v případě svatby omezený provoz