Finanční výbor
Náplň činnosti:
Finanční výbor se řídí ustanovením zákona 131/2000 Sb. o hlavním městě Praze.
a) provádí kontrolu hospodaření s majetkem a finančními prostředky městské části
b) plní další úkoly, jimiž jej pověřilo zastupitelstvo městské části
O provedené kontrole výbor pořídí zápis, který obsahuje předmět kontroly, jaké nedostatky byly zjištěny a návrhy opatření směřující k odstranění nedostatků. Zápis podepisuje člen výboru a zaměstnanec, jehož činnosti se kontrola týkala.
Výbor předloží zápis Zastupitelstvu; k zápisu připojí vyjádření orgánu, popřípadě zaměstnanců, jejichž činnosti se kontrola týkala.
Výbor se schází podle potřeby vyplývající z jeho úkolů a povinností. Podklady pro jednání vedoucí k usnesení jsou zasílány alespoň 7 dní předem. Usnesení je platné po schválení nadpoloviční většinou všech členů. Usnesení a zápis z jednání se vyhotovují písemně a podepisuje je zapisovatel a předseda výboru.
Za svoji činnost zodpovídá Finanční výbor Zastupitelstvu MČ.
Jednací řád Finančního výboru od 1.1.2013.pdf
Poslední změna: 13. 12. 2016, 13:47:30, velikost: 101.65 KBDocházka:
Docházka Finanční výbor od 11.2022 (1)-1.pdf
Poslední změna: 20. 9. 2024, 07:28:37, velikost: 101.32 KBSouvisející témata: Úřad městské části
Osoba odpovědná za aktuálnost informací: Piknová Jana